پنج انگشت دوست داشتنی
پنج انگشت دوست داشتنی
درباره وبلاگ


جواب سوالم تو باشی اگر ز دنیا ندارم سوالی دگر که من پاسخی چون تو میخواستم...

____________________
دسته بندی

آشپزی

____________________
آرشیو

فروردين 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

____________________
مطالب اخیر

کوچ نامه
سوال
یک خط صاف و ممتد
آخرین پست 91
درد
خدایا نه!!!
نامه ای به خدا
love is...
مردیم از خوشی آخه

____________________
نویسنده

zekhoo

____________________
لینک ها

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

____________________
لینک ها

وبلاگ جدید خودم

حالا بیا یه چی هست بالاخره

تجربه،فکر،حس

عاشقانه

هنرکده رویای طلایی

چاقی خوشبخت در آستانه تاهل

خاطرات دلتنگی های من

زن بابای امروزی

روزانه هام از زندگی زیر یک سقف با همسرم

روزانه هاي خانم دوري وآقاي مارلين

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60


____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 14746
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

چهار شنبه 22 / 8 / 1398برچسب:,

پست ثابت

از افلاطون نقل قول می کنم:

به گفته او مردان و زنان در ابتدای خلقت مانند امروز نبودند. در آن زمان تنها یک انسان بود... کوتاه قد... دارای یک بدن و یک گردن ولی با دو صورت که هر یک به جهتی می نگریست. انگار دو موجود از پشت به یکدیگر چسبیده باشند... دو جنس مخالف... دارای چهر دست و چهار پا

ولی خدایان یونانی حسادت می کردند. آنها می دیدند موجودی که چهار دست دارد بیشتر کار می کند و چون دو صورت در دو جهت مخالف دارد حمله کردن به آن کار دشواری است. با دارا بودن چهار پا نیروی زیادی برای حفظ تعادل، ایستادن و یا حتی راه رفتن به مدت طولانی نیاز نداشت....

خطرناک تر از همه آن موجود دو جنس متفاوت داشت و برای بقا نیازی به حضور دیگری نبود. زئوس خدای ارشد الپ، به سایر خدایان گفت که طرحی برای گرفتن قدرت آن موجود دارد. صاعقه ای فرستاد و آن موجود را به دو نیم کرد و به این ترتیب مرد و زن به وجود آمدند. این کار موجب افزایش جمعیت شد و در عین حال ساکنین دنیا را گمراه و ضعیف کرد.

دلیل آن این است که در حال حاضر، همه بدنبال نیمه گمشده خود می گردند تا او را در آغوش بگیرند و با این کار نیروی گذشته، قدرت پرهیز از خیانت، مقاومت، تحمل و سایر محسنات گمشده را دوباره بدست بیاورند. ما این در آغوش گرفتن را که یکی شدن دو جسم از هم جدا شده را به دنبال دارد س ک س می نامیم.

-این داستان واقعیت دارد؟

-به گفته افلاطون، فیلسوف یونانی، بله...

*از کتاب یازده دقیقه اثر پائولو کوئیلو



نظرات شما عزیزان:

MOHAMMAD
ساعت11:08---24 بهمن 1391
سلام خوبی ممنون که وب من سر زدی

راستی: خیلی وب خوبی داری من ادرس وب تورو لینک وبم قرار دادم تو هم همین کارو بکنپاسخ:آقا محمد من وبلاگتونو نتونستم لینک کنم میشه دوباره ادرسشو بدین؟


reza
ساعت8:42---23 بهمن 1391
پاسخ:سلام ممنون نظر لطفتونه دوست عزیز

امير علي
ساعت13:13---21 بهمن 1391
سلام . ممنونم كه سر زدي . داستان هات رو خوندم قشنگ بودن . ادامه بده . بازم بت سر ميزنم





نسیم
ساعت22:04---16 بهمن 1391
طلا باش…



تا اگه روزگار آب ات کرد,



روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود



سنگ نباش…



تا اگر زمانه خرد ات کرد,



تیپا خوردهء هر بی سر و پایی بشوی..!!


الای/ندا
ساعت12:38---12 بهمن 1391
سیلام اومدم وبت سرزدم مثه تو که اومدی به وبه من

zahra
ساعت16:06---9 بهمن 1391
mer30 ke be vebam sar zadi omid varam movafagh bashi

احـــســـان
ساعت12:52---9 بهمن 1391
درود
مرسی که به وبم سر زدی ، وب زیبایی داری فقط اگه از فونت بزرگتر واسه نوشتن استفاده کنی و یه رنگی به نوشتت بدی خیلی زیبا تر میشه


aysan
ساعت15:00---8 بهمن 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااام.وبت عالیه امیدوارم بهترنارو توش بنویسی

ساعت11:12---8 بهمن 1391
salam.ba esme sardargom linkam kom va bodo bia bego ba che esmi belinkamet? پاسخ: nemishe nadavam va aram biayam begooyam mara belink? eine bacheye adam mishavim injo0ri

باران و ستاره
ساعت13:40---7 بهمن 1391
سلام به ما هم سر بزن.

سعیده
ساعت20:55---2 بهمن 1391
سلام

یه سر بزن به نظرات وبلاگم برات جواب نوشتن. راستی این آدرستم بزار من هر بار باید کلی آدرس وارد کنم
پاسخ:عزیز دلم من نمیتونم آدرسمو تو سایت تو بزنم وقتی میزنم میگه امکان درج متن تبلیغاتی وجود ندارد. اخمخه دیگه


kimia
ساعت12:35---1 بهمن 1391
❤از چوپان پیری پرسیدند چه خبر ؟











با لحن تلخـی گـفت :








گـــــــــــــرگ شد آن بــــره ای که نوازشش میکردم!❤

+++++++++++++++++++++++++++

سلام البته خواهش ميكنم

حتــــــــــــــــــــــــــ ــــــما


ساعت20:08---28 دی 1391
سلام ز جان
خوبی؟ و خوشی؟
ایشالا همیشه خوش باشی.
بیا ببینیم همو یه وقتایی.
دلم برات تنگ شده دختر..
عروس شدی رفتی حاجی حاجی مکه؟
من سعیده کلاس زبانم یادت باشه.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: